Konferencja
Shopper Day 2023 to już siódma edycja konferencji, podczas której omawiamy narzędzia, trendy i zmiany w handlu we wszelkich jego odmianach: tradycyjnej, e-commerce i unified commerce (omnichannel).
Dwa czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska" oraz „Handel" – połączyły siły i wspólnie z najlepszymi ekspertami przygotowały program tego wydarzenia. Konferencja prezentuje szerokie spektrum zagadnień, których rozumienie pomoże markom i detalistom w odniesieniu sukcesu rynkowego.
AI zdominowało ostatnio dyskusje na temat przyszłości prawie wszystkich dziedzin ludzkiej aktywności, w tym biznesu, marketingu, pracy i rozrywki. Sztuczna inteligencja wywrze też z pewnością znaczący wpływ na handel i e-handel, na to jak gromadzone są dane o konsumentach, prezentowane oferty i jak wygląda komunikacja z użytkownikiem. AI łączy się na wiele sposobów ze strategiami omnichannel czy unified commerce, a także z postępującą personalizacją doświadczeń użytkowników.