Małgorzata Hnat HE na Weekend Byliśmy na otwarciu pierwszej w Polsce restauracji L’Osteria L’Osteria, marka gastronomiczna, która podbiła już serca wielbicieli włoskiej kuchni w ośmiu europejskich krajach – miała wejść na polski rynek latem 2023. Ostatecznie zadebiutowała 29 września br. w warszawskim Centrum Praskim Koneser. ... von Małgorzata Hnat piątek, 29. września 2023
Shutterstock Przegląd rynku Sieci stawiają na marki własne. Nic nie zapowiada zmiany trendu W Intermarché jest ponad 1350 artykułów marki własnej, Biedronka ma ich ok. 160, Lidl - ok. 200, Auchan oferuje prawie 400 produktów marek własnych, w Aldim - jest ich 130, w Netto - 80, a w E. Leclercu marka własna obejmuje ponad 3000 produktów. Udział tych produktów w sprzedaży rośnie też m.in. w Kauflandzie. ... von Joanna Hamdan piątek, 29. września 2023
MediaMarktSaturn Polska Wywiad MediaMarktSaturn Polska: dobry produkt i nawet najlepsza obsługa to za mało O tym, jak utrzymać zainteresowanie klientów i być o krok przed konkurencją opowiada HandelExtra.pl Małgorzata Parzymies, dyrektor ds. usług, MediaMarktSaturn Polska. ... von Małgorzata Hnat środa, 27. września 2023
Michał Radwański Wywiad HANDLU Megasam24: Powoli można już przestać mówić o nas jak o małej firmie Przywiązanie konkurentów do tradycyjnej formy sprzedaży ciągnie ich w dół, a nam pozwala zdobywać kolejne rekordy – uważa Dariusz Krzysztoporski, właściciel m.in. e-supermarketu Megasam24.pl i sklepu stacjonarnego, któremu nie brakuje pomysłów. Wkrótce rusza z ekspansją na mniejsze miejscowości. ... von Katarzyna Pierzchała poniedziałek, 25. września 2023
Woolworth Dom towarowy Woolworth: do końca 2023 r. jeszcze 9 sklepów, w 2024 r. - kolejnych 20 Woolworth od maja uruchomił w Polsce sześć sklepów. Jesteśmy pierwszym krajem, po macierzystym w Niemczech, w którym marka próbuje swoich sił, stąd przyszłość ekspansji na inne rynki w dużej mierze zależy od powodzenia u nas. ... von Ilona Mrozowska piątek, 22. września 2023
HandelExtra.pl HE na Weekend Byliśmy na otwarciu sieci, która spróbuje przełamać monopol KFC Tłocznie, smacznie, muzycznie, kolorowo - tak wyglądało czwartkowe otwarcie trzeciej restauracji Popeyes w Polsce, a pierwszej w stolicy. Najwytrwalsi młodzi klienci stali w kolejce ... od wtorku, ale o marce ma być głośno nie tylko w dniu debiutu. ... von Ilona Mrozowska piątek, 22. września 2023
Joanna Hamdan Dyskont odzieżowy, wywiad Teraz to Węgry czekają na Primark, w Polsce na razie koniec z otwarciami Z Maciejem Podwojskim, head sales CEE w Primark, rozmawiamy na temat dotychczasowej i przyszłej ekspansji marki w Polsce oraz za granicą. A wszystko podczas przedpremierowego otwarcia salonu Primark w Łodzi. ... von Joanna Hamdan środa, 20. września 2023
Koszyk cen Olej ustąpił miejsca ziemniakom na dobre Jak pokazują sklepowe paragony, Polacy płacą mniej niż rok temu za pięć podstawowych produktów. Z kolei wśród rekordzistów podwyżek widać kolejny miesiąc z rzędu właśnie ziemniaki. ... von Michalina Szczepańska poniedziałek, 18. września 2023
Największe innowacje FMCG Oto zwycięzcy NielsenIQ Breakthrough Innovation Artyści, nowe kategorie i nieodżałowany smak mango – to m.in. wokół tych tematów krążyły najlepiej odebrane przez konsumentów nowości produktowe, o czym opowiadają Joanna Rogalska i Aleksander Baradzin, oboje z NielsenIQ. more ›› von Michalina Szczepańska poniedziałek, 11. września 2023
Shutterstock Pizza mrożona Dr. Oetker stracił 10 proc. udziału w rynku w trzy miesiące Liderem sprzedaży pizzy mrożonej, nieprzerwanie od lat, i z ogromną przewagą nad konkurentami, jest Dr. Oetker. Na rynku umacniają się jednak marki własne, pojawił się nowy gracz, a Dr.Oetker stracił 10 proc. rynku. ... von Ilona Mrozowska piątek, 08. września 2023
HandelExtra.pl Markety Nowa strategia E.Leclerc to nie wyścig o nowe sklepy, a rentowność tych obecnych Sieć E.Leclerc liczy 43 placówki. Ostatnie otwarcie miało miejsce w 2021 r., kolejne planowane jest na koniec 2023 r. w Jeleniej Górze. - Dla nas liczą się klienci, nie ścigamy się na nowe otwarcia - mówi Jean Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska. Sieć pokazała właśnie nową strategię na kolejne lata. ... von Ilona Mrozowska wtorek, 05. września 2023
Foodsi Szybkie dostawy, zero waste Mateusz Kowalczyk, Foodsi: zamierzamy przekroczyć jeszcze nie jeden milion Handel odpowiada za 7 proc. zmarnowanej żywności. Niechlubni rekordziści to wciąż gospodarstwa domowe (60 proc.). Polska aplikacja Foodsi chce to zmienić. Ma już 1,5 mln pobrań. Mateusz Kowalczyk, CEO Foodsi zapowiada, że to dopiero początek. ... von Ilona Mrozowska piątek, 01. września 2023
Grupa Eurocash Strategia, ludzie, awanse Wielkie zmiany w Grupie Eurocash. Przed nowymi menedżerami wyzwanie 1 września 2023 r. pracę dla Grupy rozpoczyna Hugo Mesquita, ostatnio związany z Netto. Miesiąc wcześniej, 1 sierpnia, do Grupy dołączył Marek Lipka, menadżer Carrefoura. Obaj są odpowiedzialni za rozwój w firmie. Uda im się nadrobić plan? ... von Ilona Mrozowska piątek, 01. września 2023
Katarzyna Pierzchała Rozwój firmy Megasam24 wchodzi do mniejszych miast Zaledwie trzy lata od debiutu stołeczny e-supermarket rozszerza swą działalność i już we wrześniu otwiera oddziały swojego sklepu w czterech mniejszych miejscowościach. ... von Katarzyna Pierzchała poniedziałek, 28. sierpnia 2023
Małgorzata Hnat Handel obwoźny Sklep na kółkach – komu jest jeszcze potrzebny? W Polsce nadal są miejsca, głównie wsie, w których nie działa żaden sklep. Z właścicielem mobilnego punktu rozmawiamy m.in. o tym, czy i jak prowadzi się taki biznes. Oraz czy to się jeszcze opłaca? ... von Małgorzata Hnat czwartek, 24. sierpnia 2023
Felieton #CleanTok, czyli o reklamach środków czystości Czy ktoś lubi oglądać reklamy środków czystości? No właśnie, większość z nich jest taka, że bolą zęby. P&G to największy światowy reklamodawca, za nim są Unilever i Henkel. more ›› von Tomasz Wygnański poniedziałek, 21. sierpnia 2023
Mat.prasowe Dino i Biedronka, foto HandelExtra.pl Dino kontra Biedronka Dino, podobnie jak Biedronka, nie zwalnia tempa. Choć nie w cyfryzacji Mimo braku nowoczesnych rozwiązań technologicznych w swoich sklepach markety Dino rozwijają się niezwykle dynamicznie. Przyglądamy się zatem wynikom Dino i jednej z najpopularniejszych sieci w Polsce - Biedronce. Czym sieci się różnią, a co je łączy? ... von Ilona Mrozowska piątek, 18. sierpnia 2023
Rozwój sieci Żabka w Berlinie - trwa kompletowanie zespołu Sieć chce zawojować rynek niemiecki. Na początek wybrała Berlin, gdzie zadebiutuje ze swoimi sklepami convenience. ... von Katarzyna Pierzchała środa, 16. sierpnia 2023
Felieton Sklep bez obsługi i bez… alkoholu O autonomicznych placówkach działających na zasadzie pick & go, czyli pozwalających po prostu na zabranie towaru i wyjście, słychać w handlu od kilku lat. Kto był pierwszy? ... von Michalina Szczepańska środa, 16. sierpnia 2023
Shutterstock Wakacje 2023 Cyfrowa rewolucja wypiera z rynku pocztówki z wakacji Jeszcze w latach 90. Polacy wysyłali co roku ponad 2 mld listów i kartek, podczas gdy w 2014 r. było to już tylko 1,2 mld. Jak jest obecnie? Z każdym rokiem gorzej, odpowiada Poczta Polska. ... von Ilona Mrozowska poniedziałek, 14. sierpnia 2023