Produkty i Promocje

Kaufland: "Gdzie przebojową świeżość mam"

W materiałach promocyjnych detalista podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.
Podziel się
Jak zapewnia Kaufland w sklepach sieci klienci przez cały rok mogą znaleźć ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw pochodzących ze sprawdzonych i certyfikowanych upraw, w tym produkty convenience, kiszonki i wyciskane soki. Sieć preferuje współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótką drogę transportu, a tym samym świeżość produktów.

Jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.

Wyróżnikiem sklepów Kaufland jest bez wątpienia lada obsługowa. W ciągu roku Kaufland oferuje klientom ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów. W przypadku tej kategorii asortymentu bardzo ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury, dlatego Kaufland dba o transport, przechowywanie i eksponowanie produktów z zachowaniem ciągu chłodniczego.

W przypadku owoców i warzyw, produktów z lady oraz piekarni pracownicy sklepów Kaufland kontrolują jakość produktów wielokrotnie w ciągu dnia. Pieczywo jest wypiekane wg ściśle określonego planu, aby o każdej porze klienci mieli dostęp do świeżych chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pracownicy sieci Kaufland przechodzą regularne szkolenia dotyczące oceny jakości produktów oraz działań, które pozwalają zachować świeżość artykułów.

Kampania "Gdzie przebojową świeżość mam" obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland - na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej www.kaufland.pl, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach - w materiałach POS. W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak "Obietnica świeżości dla najlepszej jakości". Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

Zdjęcie: materiały prasowe Kaufland

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats