Pod takim hasłem 12 czerwca ruszyła nowa kampania digitalowa marki, której bohaterem tym razem są trzy przyprawy: chili kruszone, kurkuma oraz liście laurowe.
Zdjęcie: materiały prasowe Kamis
Jest ona odpowiedzią marki na potrzeby współczesnego konsumenta, który coraz częściej chce wiedzieć co je i skąd pochodzą kupowane przez niego zioła i przyprawy.
Najnowsza kampania zabiera konsumentów w egzotyczną podróż do krajów pochodzenia chili, kurkumy oraz liści laurowych. Pełnię smaku, idealne nasycenie koloru i intensywny aromat marka uzyskuje dzięki nieustannym poszukiwaniom jak najlepszych surowców. Natura wie co robi, dlatego to właśnie naturalne warunki geograficzne każdej rośliny sprawiają, że nabiera ona właściwych sobie cech, a Kamis doskonale to wykorzystuje - zapewnia marka.
Kampania wspierana jest reklamą na YouTube, a także w szerokozasięgowych portalach internetowych. W ramach promocji, w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS oraz informacje w mediach konsumenckich.
Przepisy na dania z wykorzystaniem przedstawionych przypraw oraz wiele więcej, można znaleźć na https://www.kamis.pl/lato.