Wraz z piosenkarką Saszan oraz producentem Francis’em, marka przygotowała piosenkę z teledyskiem dla nowej, limitowanej linii dżemów Extra Kwaśnych, w dwóch smakach - Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką.
Zdjęcie: materiały prasowe Łowicz
Pod koniec maja miała miejsce premiera teledysku do piosenki "Kwaśny smak", w której marka postawiła na komunikację oraz prezentację odbiorcom nowej linii dżemów.
Jak zapewnia producent to co łączy linię produktów Łowicz z najnowszą piosenką i teledyskiem to unikatowość. Z pomocą piosenkarki Saszan udało mu się stworzyć oryginalną i bardzo nowoczesną komunikację produktową, skierowaną do "młodych". Sama linia dżemów Extra Kwaśnych, zarówno smakiem jak i wyglądem etykiet, jest czymś całkiem nowym w kategorii.
Oprócz silnych działań z teledyskiem na platformie Youtube, piosenka dostępna jest na najbardziej znanych platformach muzycznych takich jak Spotify, Tidal czy iTunes.
Wsparciem dla dalszego ciągu kampanii dżemów Extra Kwaśnych będą działania szerokiego grona influencerów oraz organiczne działania fanów, którzy wraz z Saszan zatańczą do "dance challenge" na platformie TikTok.
Agencja reklamowa: Agencja DDOB
Muzyka i słowa: Adam Kubera, Saszan
Producent: Francis
Wytwórnia muzyczna: MyMusic