Produkty i Promocje

Dm: "Dziś korzystnie, jutro korzystnie, zawsze korzystnie"

dm Polska
Sieć drogerii promuje swoją politykę cenową i pokazuje klientom, jak oszczędzać na zakupach.
Podziel się
Co jest lepsze od kupowania na promocjach? Kupowanie zawsze korzystnie. Z takiego założenia wychodzi drogeria dm, która od początku swojej obecności w Polsce zaskakuje klientów nietypowym podejściem do cen. Dlaczego? Bo w dm obowiązuje trwała cena półkowa, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu ceny półkowe dm są trwale niższe, a zakupy zawsze korzystne.
Asortyment dm w liczbach
W polskich drogeriach dm znajduje się ponad 13 000 produktów, zaś w sklepie online www.dm.pl ponad 11 500. W portfolio dm posiada łącznie 28 marek własnych, pod którymi występuje kilka tysięcy produktów we wszystkich kategoriach. Zgodnie ze swoją polityką cenową od początku obecności w Polsce, czyli od ponad roku, niezależnie od inflacji i innych czynników zewnętrznych, dm nie podniosła ceny sprzedaży na ponad 2 tys. produktów.

Chcesz kupować zawsze korzystnie, zamiast gonić za okazyjnymi ofertami? – pyta marka i wyjaśnia, że właśnie dzięki gwarancji trwałej ceny w dm to możliwe. Bo tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są między innymi ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez co najmniej cztery miesiące lub dłużej, od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu ceny półkowe dm są trwale niższe. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, na zapas, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje. Filozofia dm mówi: drogi kliencie, możesz polegać na cenach, jakie widzisz na półkach. Możesz w dowolnej chwili przyjść i kupić produkt w korzystnej cenie, kiedy rzeczywiście go potrzebujesz.

Drugim wyróżnikiem dm są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji „Mój dm”. Zastępują one tradycyjne promocje znane polskim konsumentom z innych sklepów i są elementem strategii omnichannelowej oraz czynnikiem wzmacniającym lojalizację klientów. Zachęcają ich do posiadania aplikacji, bo tylko za jej pomocą możliwa jest aktywacja kuponów rabatowych. Same kupony zaś można wykorzystać we wszystkich kanałach - zarówno podczas zakupów przez aplikację, w sklepie www.dm.pl, jak i w drogeriach stacjonarnych. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą naprawdę korzystną ofertę dm.
W ramach promocji swojej polityki cenowej dm wprowadziła dodatkowe oznaczania POS w  drogeriach oraz odświeżyła system komunikacji. Woblery, standy i bannery z hasłami – Oszczędzaj dzięki trwałym cenom, Dziś korzystnie, jutro korzystnie, zawsze korzystnie pojawiły się we wszystkich drogeriach oraz sklepie internetowym.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats