Produkty i Promocje

Dan Cake: "Daj sobie czas na soczystą sztukę"

Pod takim hasłem marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Podziel się
Zdjęcie: materiały prasowe Dan Cake

Bazą przekazu komunikacyjnego kampanii jest nietypowa sesja zdjęciowa, dzięki której wypieki marki Dan Cake stały się elementem artyzmu.

Na stronie www.SoczystaSztuka.pl można zapoznać się z inspirującymi zdjęciami potraw oraz przepisami na dania z grilla - bazującymi właśnie na pieczywie Dan Cake - które swoimi nazwami nawiązują do kierunków w sztuce.

Ideę kampanii wzmacniają prowadzone dwutorowo działania: w digitalu, a także w outdoorze. Billboardy przedstawiające produkty grillowe Dan Cake, inspirowane dziełami sztuki, będzie można zobaczyć w największych miastach w całej Polsce.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Za kampanię outdoorową odpowiadają AMS oraz Clear Channel, a kampanię w digitalu Value Media. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio produkcyjne We are foodoo, w składzie Jacek Taranko (foto) i Kasia Zielińska (food styling i przepisy).

Kampania potrwa do końca lipca br.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats