Kampanie i promocje

Lipton Ice Tea: „Dziel się słońcem na pełen etat”

Lipton Tea
Marka Lipton Ice Tea wychodzi z nową letnią aktywacją skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych i alternatyw dla nich.
Podziel się
Pieniądze za odpoczynek i korzystanie z lata? Marka Lipton Ice Tea pokazuje, że jest to możliwe. Praca w fast-foodzie, smażalni ryb nad polskim morzem, jako kasjer w kinie - takie oferty nie zawsze są atrakcyjne, często oferując niskie zarobki i długie godziny pracy.
Badania Lipton Tea
Według przeprowadzonego na zlecenie Lipton Ice Tea badania opinii wśród przedstawicieli pokolenia Z, okazało się, że ponad 40% ankietowanych planuje w tym roku rozpocząć pracę sezonową. Na pytanie, co jest dla nich istotne w kontekście pracy tymczasowej, często odpowiadali, że:
    • ponad połowa chciałaby pracować na świeżym powietrzu
    • aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i pracy
    • a dla 75% wartościowe byłoby pracowanie w ciekawym miejscu
Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy - oferty pracy w ramach wspomnianego konkursu są ofertami reklamowymi. Zgłaszając się na zamieszczone na pracuj.pl stanowiska (np. analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie, młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie itp.), można wygrać nagrody.
Warunki konkursu
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wysłać zgłoszenie motywujące, dlaczego jest się najlepszą kandydatką bądź kandydatem na dane stanowisko. Jakie kompetencje przydadzą się w trakcie ”pracy”? Umiejętność wrzucenia na luz, tworzenia contentu w social mediach oraz nieodczuwanie presji czasu. Dostępne oferty pracy zamieszczone są na pracuj.pl.
Ambasadorami kampanii są: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats