Lifestyle’owa linia napojów wchodzi na rynek.
Inspirując się działalnością ikon popkultury, wydarzeń ze świata mody i lifestyle’u Oshee postanowiło nawiązać współpracę z gwiazdą spoza sportowego firmamentu - Michałem Matczakiem znanym szerzej jako Mata.
W efekcie współpracy Oshee z Matą powstały dwa produkty oferowane w butelkach o pojemności 555 ml: OSH33 Love Potion Rose Honey z ekstraktem z ashwagandhy oraz OSH33 Love Potion Blueberry Jasmine z ekstraktem z żeń-szenia. Inspiracją dla produktów były perfumy, dlatego też liczy się nie tylko smak, ale też zapach napojów. Drugim istotnym komponentem jest aspekt funkcjonalny, do którego zgodnie z najnowszymi trendami zostały wykorzystane adaptogeny. W napojach nie znajdziemy natomiast: sztucznych barwników, sztucznych aromatów, konserwantów ani słodzików.
Zawierają natomiast niacynę, witaminę B6, biotynę i witaminę B12.
Oficjalnie produkty zadebiutują 16 sierpnia w sieci Żabka. Jednak najwierniejsi fani Maty mieli już okazję poznać smaki OSH33 Love Potion. Napój Rose – Honey był rozdawany podczas koncertu urodzinowego Maty na Torwarze w Warszawie (14 lipca br.), a Blueberry - Jasmine przed jednym z festiwali muzycznych w Kołobrzegu, na którym występował artysta.
Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Także w tym wątku aktywny udział brał Mata, który jest bohaterem oryginalnego spotu reklamowego, składającego się zarówno z fragmentów wygenerowanych komputerowo i jak i ujęć filmowych. W tle filmu słychac z kolei zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek”.
Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem UFOSLIDE, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.