Starbucks

Pumpkin Spice Late i nie tylko

Starbucks
Starbucks przekonuje, że sezonowe wersje napojów kawowych, zarówno na ciepło, jak i zimno, to wyczekiwane przez gości kawiarni propozycje. Sieć przygotowała także kubki wielorazowego użytku, w różnych wzorach i kolorach.
Podziel się
Espresso połączone z korzennymi przyprawami, czyli Pumpkin Spice Late, ma poprawić nastrój przed powrotem na uczelnię czy do pracy, a także przy pierwszych jesiennych chłodach. Obok znanej już wszystkim klasycznej wersji, w ofercie sieci ponownie znajdzie się coś dla fanów kawy na zimno: Iced Pumpkin Spice Latte, czyli chłodzące połączenie kawy Starbucks Espresso Roast, przypraw korzennych, mleka oraz kostek lodu. A to wszystko ozdobione dyniowym ciastem mieszanką cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków.

Pumpkin Spice Frappucino Blended Beverage to natomiast aromat ciasta dyniowego i tradycyjnych przypraw, połączone z kawą, mlekiem oraz lodem, zwieńczone bitą śmietaną oraz posypką Pumpkin Spice.

Nie zawiodą się również miłośnicy Cold Brew - a to dzięki Pumpkin Spice Cold Brew, która dołączyła do dyniowej rodziny w ubiegłym roku. Ta przygotowywana na zimno kawa, po zalaniu chłodną wodą „zaparza się” przez ok. 20 godzin. Napój zwieńczony jest pianką o dyniowym aromacie oraz posypką Pumpkin Spice o smaku cynamonu, gałki muszkatołowej oraz goździków.

Każdy napój można spersonalizować wedle własnych upodobań, a Iced Pumpkin Spice Latte i Pumpkin Spice Frappucino Blended Beverage można zamówić w wersji wegańskiej z dowolnym zamiennikiem mleka, w tym wegańskim kremem (zamiast bitej śmietany).

Co jeszcze znajdziemy w Starbucks tej jesieni?

Oprócz wyczekiwanej serii Pumpkin Spice na Gości kawiarni czeka również inny smak sezonu - Salted Maple & Caramel Latte oraz jej chłodniejsza wersja - Iced Salted Maple & Caramel Latte. To  połączenie espresso, mleka oraz smaku jesieni – syropu klonowego i słonego karmelu.

W tegorocznej jesiennej ofercie jest też kolejna nowość - Iced Chai Tea Oat Latte, w której dominują przyprawy, takie jak cynamon, goździki i imbir, łącząc się z napojem owsianym i lodem.

Starbucks przygotował ponado sezonowe kubki wielorazowego użytku, w najróżniejszych wzorach i kolorach, a z własnym kubkiem można zawsze skorzystać ze zniżki – 1 zł na każdy z dostępnych w ofercie Starbucks napojów.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats