Dodatkowo, do opakowań parówek Sokoliki, dołączone są kolorowe tatuaże z wesołą postacią Sokolika.
Przekąski mięsne z linii Sokoliki dostępne są w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Postać Sokolika pojawia się na nich w różnych formach aktywności fizycznej, co ma stanowić dla dodatkową zachętę do codziennego ruchu. Firma Sokołów, producent linii, nie tylko propaguje zbilansowaną, pełnowartościową dietę dzieci i młodzieży, ale też poprzez realizowane cyklicznie akcje promuje wśród nich sport i aktywne spędzanie czasu.
Firma sponsoruje i wspiera turniej piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, wspierany przez znakomitego bramkarza Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika. Kolejnym przykładem takiej cyklicznej akcji jest prawdziwa gratka dla młodych adeptów koszykówki, czyli Marcin Gortat Camp - program treningów z Marcinem Gortatem, sponsorowany przez Sokołów.
Wszystkie produkty z linii Sokoliki wyróżnia „czysta etykieta” – krótki i dobry skład, bez dodatku sztucznych konserwantów. Ich ważnym atutem jest także wysoka mięsność. Stanowią źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędnym elementem diety dzieci. Dzięki odpowiednio dobranym, delikatnym przyprawom mają lubiany przez dzieci smak. Posiadają certyfikat „Przekreślonego Kłosa” i mogą być spożywane przez osoby eliminujące gluten.
Dodatkowo, do opakowań parówek Sokoliki, dołączone są kolorowe tatuaże z wesołą postacią Sokolika.