Już 1 września Shell uruchomi nową promocję na swoje paliwa premium.
Oferta "7 dni korzyści dla klubowiczów" będzie obowiązywać od 1 września do 31 października. Nową akcją zostaną objęte paliwa Shell V‑Power 95 i Shell V-Power Diesel. Każdy uczestnik programu Shell ClubSmart będzie mógł skorzystać z oferty przez 7 dni w tygodniu bez limitów liczby tankowań. Jednorazowo będzie mógł otrzymać rabat za zakup maksymalnie 60 litrów paliwa1. Za każdy litr paliwa zatankowany powyżej określonego limitu kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą za wybrany rodzaj paliwa na danej stacji Shell.
Rejestracji można dokonać pod linkiem: https://www.clubsmart.shell.pl/.
Kampanię "7 dni korzyści dla klubowiczów" wspierają agencje kreatywne Kamikaze, Altavia (produkcja materiałów BTL), EssenceMediaCom (planowanie i zakup mediów) i Hill+Knowlton Strategies (PR). Kampania jest promowana w radiu i digitalu.