Aby wziąć w nim udział, wystarczy kupić przynajmniej jedną sałatkę z tuńczykiem Insalatissime, zarejestrować paragon na stronie www.konkursriomare.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czeka aż 15 voucherów o wartości 4500 zł każdy na aktywny wyjazd ze Slowhop a także 30 zestawów Insalatissime Rio Mare.
Konkurs konsumencki z sałatkami Insalatissime Rio Mare potrwa do 17 lipca br.
Przez cały okres letni, marka, będzie prowadziła intensywne działania komunikacyjne, koncentrując się na unikatowych cechach produktów – sałatek z tuńczykiem. Obecnie, w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu, trwa kampania reklamowa – maj-czerwiec, a kolejna przewidziana jest na okres sierpień-wrzesień. Planowane są również działania komunikacyjne w sklepach.
To siedem kompozycji, łączących smak tuńczyka Rio Mare ze świeżymi warzywami i zbożami, które tworzą szybki i zbilansowany posiłek. To propozycja, gdy potrzebujemy szybko zjeść coś pożywnego i smacznego. Idealna na śniadanie, lekki lunch, przekąskę czy kolację. Dzięki wygodnemu opakowaniu, gwarantującemu świeżość i wyborny smak, sałatki możemy zjeść w dowolnym miejscu i momencie – zarówno w domu, jak i w biurze, na wakacjach, na pikniku, podczas spotkania ze znajomymi, czy jako przekąskę podczas oglądania ulubionego serialu. Insalatissime Rio Mare nie zawierają ponadto żadnych dodatków konserwujących.