Ruszyła sprzedaż napojów Tymbark Gazzzowany w nowej, większej wersji. Nowość dostępna będzie w trzech owocowych smakach: mango-pomarańcza, cytryna-mięta i arbuz-jabłko.
Na początek lata marka Tymbark przygotowała dla swoich konsumentów nowość – napoje gazowane w dużej pojemności 1,75 l. Trzy nowe produkty to rozszerzenie linii Tymbark Gazzzowany, która do tej pory dostępna była w puszkach 330 ml. Pojemność multiserve pozwala dzielić się z bliskimi na dłużej.
Produkt wyróżnia mocno owocowa receptura z wysoką zawartością soków owocowych (aż 20% składu) oraz orzeźwiające bąbelki, które pomogą ugasić pragnienie.
Nowa, większa pojemność Tymbarku Gazzzowanego dostępna będzie w sieci sklepów Biedronka w cenie 4,99 zł za 1,75 l.
Cena sugerowana na półce: 4,99 zł
Typ i wielkość opakowania jednostkowego: butelka 1,75 l
Typ i wielkość opakowania zbiorczego: 6 sztuk w opakowaniu.
Marka Tymbark
Znana na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych – w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze. W portfolio marki znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów, m.in.: owocowe i warzywne soki 100%, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i musy owocowe, soki marchwiowe i marchwiowo-owocowe Vitamini oraz napoje roślinne.