Kampania marki Kubuś "Waterrr - nawadnia", skupia się wokół tematu uzupełniania płynów, zwłaszcza wśród najmłodszych.
Jak zapewnia producent woda odpowiedzialna jest za prawidłowe działanie wielu kluczowych procesów w ciele człowieka, dlatego warto dostarczać ją systematycznie do organizmu w różnej postaci. Jedną z takich alternatyw jest woda smakowa Kubuś Waterrr, która nie tylko doskonale orzeźwia i gasi pragnienie, ale dodatkowo nawadnia.
Wybierając jeden z wielu owocowych wariantów smakowych, dzieci dostarczają do organizmu wodę, niezbędną podczas wysokich temperatur czy wzmożonego wysiłku fizycznego. Waterrr bez dodatku cukru z zawartością soku owocowego sprawia, że najmłodsi chętniej sięgają po dodatkową porcję płynów, a wygodna butelka z korkiem-niekapkiem, pozwala zabrać ją w każdą z wakacyjnych podróży. Woda smakowa marki Kubuś, nie zawiera dodatku cukru, syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów oraz barwników.
Kampania będzie prowadzona za pośrednictwem telewizji, VOD oraz platformy Youtube. Szczegóły dostępne będą także w social mediach (Facebook, Instagram) oraz na nośnikach OOH oraz Digital.