Jak zapewnia Polomarket bardzo istotnym elementem strategii są produkty private brand, stanowiące duży i cały czas rosnący udział w ofercie sieci. Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród to tylko niektóre z nich. Oferują nie tylko bardzo dobry stosunek jakości do ceny, ale zaskakują również unikalnymi na rynku cechami, takimi jak skład czy warianty smakowe, co sieć komunikuje jako wyróżnik.
Nową platformę kreatywną otwiera hasło " Do Polo Po", które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na hicie "Mahna Mahna" (muzyka i słowa: Piero Umilliani). Skomponowany w użyciem oryginalnej linii melodycznej cover "Do Polo Po" w lekkiej, wpadającej w ucho formie zachęca do odwiedzania sklepów i robienia zakupów.
Tematem spotów i jednoczenie powodem zachęcającym do odwiedzin są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych megahitów. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się "Do Polo Po" wyjątkowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. W warstwie wizualnej "Do Polo Po", zyskało swoją dynamiczną graficzną formę, która puentuje obietnicę marki, iż warto często odwiedzać sklepy Polomarket.
Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, video, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach.