Nestlé Polska

Winiary z 13. edycją programu „Gotuj się na zmiany”

Winiary
Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – Winiary „Gotuj się na zmiany”.
Podziel się
Celem akcji jest propagowanie i utrwalanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem do środowiska. 13. edycja (pierwsza miała miejsce w 2010 r.) niesie ciekawe wątki tematyczne oraz nowych ambasadorów.

Podczas tegorocznej programu poruszony zostanie aktualny problem marnowania żywności w szkolnych stołówkach. Nauka zdrowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych to podstawa dalszej troski o zdrowie. Dodatkowo, zwiększenie wiedzy w tym obszarze pozwala budować świadomość ekologiczną i zwrócić uwagę na skalę wyzwania w naszym kraju. Program Winiary „Gotuj się na zmiany” wystartował 1. września br. i potrwa do 30 czerwca 2024 r. Rejestracja jest możliwa przez cały ten okres. Wszystkich nauczycieli producent marki zachęca do zgłaszania swoich placówek dydaktycznych – wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://gotujsienazmiany.pl/.

Nowi ambasadorzy akcji

Hela Kłobucka, zwyciężczyni siódmej edycji „MasterChef Junior” oraz Jagna Niedzielska, kucharka, edukatorka kulinarna i polska królowa zero waste, to nowe ambasadroki akcji. Nie zabraknie Pana Belfra, który od wielu lat wspiera dzieci w nauce, wykorzystując nowoczesne technologie i media społecznościowe. Ambasadorzy dodadzą tej edycji niepowtarzalnego charakteru, wprowadzając do projektu swój unikalny styl i bogactwo wiedzy – przygotowują specjalne treści w duchu edutainment, czyli nauki przez zabawę. Na platformie programu zagoszczą między innymi wideo poradniki przygotowane przez Jagnę Niedzielską, a w jednej z placówek, podczas praktycznych konsultacji, ekspertka pokaże, jak skutecznie walczyć z marnotrawstwem żywności.

Za koncepcję, merytoryczne przygotowanie materiałów, produkcję i koordynację programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” odpowiada NAV agency, a za wsparcie mediowe akcji – dom mediowy UM THRIVE

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats