Kampania pod hasłem "Wielkie Smakowanie", to inicjatywa, w której marka chce pokazać całe swoje portfolio i zachęcić do ich testowania. W tym celu w Łodzi i w Warszawie, we wrześniu, pojawią się strefy Wielkiego Smakowania Milki. Wiemy, gdzie i kiedy.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat możliwości wyboru spośród produktów Milki oraz zaproszenie ich do eksploracji różnorodnych wariantów czekolad.
W ramach zaplanowanych aktywacji promowane będą zarówno standardowe tabliczki, jak i duże warianty produktów Milka MMMAX, które odgrywają istotną rolę na półkach sklepowych. Klasycznie rozpływające się w ustach czekolady mleczne czy białe, a także te z najróżniejszymi dodatkami jak np. chrupiące orzechy, kawałki karmelu, nadzienie o smaku truskawki czy ciasteczka Oreo – to tylko niektóre wersje tabliczek, które znajdziemy w portfolio producenta. Zainteresowanie konsumentów różnorodnością dostępnych smaków pozwoli marce dotrzeć do jeszcze szerszej publiczności, zaspokajając różnorodne gusta.
Dedykowaną reklamę oraz inne materiały przygotowane przez markę w ramach kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, digitalu, a także sklepach – dzięki materiałom POSM. W ramach współpracy z Marcinem Prokopem, wieloletnim partnerem marki, powstaną także dodatkowe materiały video przygotowane specjalnie na social media.
Marka zaplanowała ponadto akcję, która pozwoli konsumentom spróbować najróżniejszych smaków czekolad Milka. W dniach 1-20 września w Manufakturze w Łodzi oraz 22-30 września w Złotych Tarasach w Warszawie stanie strefa Wielkiego Smakowania Milka. Przygotowane maszyny vendingowe pozwolą zainteresowanym wylosować czekolady z całego portfolio marki. Ponadto odbędzie się także sampling w kinach Cinema City oraz aktywacje z influencerami na platformie TikTok, którzy podejmą się wyzwania i sprawdzą, ile smaków czekolad Milka znają naprawdę.
Kampania potrwa do połowy listopada.