Rusza druga edycja akcji.
Lidl Polska ponownie zamierza obudzić młode talenty wśród uczniów, dlatego wraz z rozpoczęciem roku szkolnego startuje z drugą edycją akcji "Szkoły Pełne Talentów". W ramach programu sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie.
Od 1 września do 5 listopada br. w sklepach Lidl Polska klienci w zamian za dokonane zakupy, będą otrzymywać specjalne vouchery – Talenciaki. Na stronie lidl.pl/szkoly będą mogli przekazać je wybranej szkole. Placówka sama zdecyduje, na co zostaną one wymienione. W tegorocznym katalogu znajduje się aż 120 różnych nagród z 7 kategorii. Każda szkoła może wybrać to, czego najbardziej potrzebuje.
Lidl Polska przygotował dodatkowe niespodzianki dla zarejestrowanych w programie szkół. Pierwsze 10 placówek, które przekroczą 1000 Talenciaków na swoim koncie, otrzyma od sieci nagrodę specjalną.
Do tegorocznej akcji "Szkoły Pełne Talentów" ponownie dołączyli Anna i Robert Lewandowscy, którzy są ambasadorami akcji.
W ramach pierwszej edycji sieć przekazała prawie 40 000 nagród ponad 10 600 szkołom, które zgłosiły się do programu. Projekt pozwolił doposażyć placówki – szkoły podstawowe, ogólnokształcące, branżowe oraz technika.