Kampanie i promocje

Winiary i Netto: "Wygrywanie za niemarnowanie"

Winiary
Pod takim hasłem wystartowała akcja promocyjna, która jest wspólną inicjatywą marki i sieci handlowej.
Podziel się
Dzięki niej Winiary i Netto chcą zachęcać konsumentów do wdrażania zasad zero waste w swojej kuchni.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić produkty marki Winiary w dowolnym sklepie Netto za minimum 20 zł i zachować paragon. Następnie w mediach społecznościowych – na Facebook’u lub Instagramie Winiary – podzielić się swoją poradą lub przepisem na niemarnowanie z wykorzystaniem zakupionych artykułów marki.
Na zwycięzców czekają nagrody – 50 miejsc na warsztatach kulinarnych on-line z Robertem Harną, który jest ambasadorem akcji, ale przede wszystkim edukatorem w dziedzinie zero waste oraz pasjonatem eksperymentowania w kuchni. Dodatkowo, dla każdej osoby, która weźmie udział w aktywacji został przewidziany e-book z poradami i przydatnymi przepisami na niemarnowanie żywności. Znajdzie się w nim również kilka wybranych zwycięskich wskazówek i receptur od uczestników akcji.
Zgłoszenia są przyjmowane do 6 lipca. Szczegóły akcji i regulamin dostępne są pod adresem: https://www.winiary.pl/konkurs-netto.
Aktywacja jest wspierana w kanałach online obu marek – na stronach internetowych, w aplikacji Netto+ i w mediach społecznościowych oraz przez ambasadora akcji – Roberta Harnę. Dodatkowo zostały przygotowane materiały POS informujące o akcji w miejscach sprzedaży.
Organizatorem konkursu jest agencja Unique One.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats