Kampanie i promocje

Tymbark: "Pod kapslem wszystko mi gra!"

Tymbark
Marka uruchomiła aplikację, dzięki której fani za pomocą kapsli z napojów Tymbark, mają możliwość dostępu do ekskluzywnych i niepublikowanych wcześniej treści.
Podziel się
"Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał" to piosenka od lat mocno kojarzona z marką Tymbark. Tego lata doczeka się kolejnej reinterpretacji, dzięki współpracy marki z popularnymi artystami. Jeszcze przed planowaną na 7 sierpnia premierą, marka uruchomiła aplikację, dzięki której fani za pomocą kapsli z napojów Tymbark, mają możliwość dostępu do ekskluzywnych i niepublikowanych wcześniej treści.
Kapsle Tymbarku można skanować dowolną ilość razy. Im więcej zeskanowanych kapsli, tym więcej dostępnych materiałów. Najbardziej aktywni uczestnicy nie tylko przedpremierowo odkryją tegorocznych artystów zaangażowanych w projekt oraz teledysk, ale również zobaczą ekskluzywne materiały wideo dostępne jedynie w aplikacji dostępnej pod adresem ar.wszystkomigra.pl/. Każdy obejrzany materiał wideo to jeden los w loterii. Co tydzień do wygrania czeka 10 voucherów o wartości 300 zł oraz 30 voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania na eventim.pl.
Więcej szczegółów dotyczących nowej akcji Tymbarku można znaleźć na stronie  www.wszystkomigra.pl/.
Kampania zaplanowana została wielokanałowo. Obejmie m.in. YouTube, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata oraz działania z influencerami.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats