Wystartowała szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych, w której marka Snickers® pomaga przywołać lato i przypomina o spełnionej obietnicy smaku i jakości swojego lodowego portfolio.
Na YouTubie i w social mediach już w lipcu konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe w urlopowym klimacie. W telewizji Snickers® występuje w roli trzeciego bohatera romantycznej histori.
Batony lodowe to format proponowany przez firmę Mars Polska, który zyskuje w Polsce co raz większą popularność. Fani batonów Snickers, Twix i Bounty, którzy poszukują chwili wytchnienia w upalne dni, znajdują spełnioną obietnicę smaku w ich lodowych odsłonach. Batony lodowe Snickers, Bounty i Mars dostępne są również w opakowaniach zbiorczych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Essence Mediacom.