Kampanie i promocje

Kaufland: "Kaufland – więcej niż myślisz"

Kaufland Polska
Podziel się

To hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci, która przekonuje, że praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój w różnych obszarach i na rozmaitych stanowiskach, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie ze swoimi pasjami i zainteresowaniami.AB#
Do udziału w kampanii zaproszono pracowników z różnych obszarów sieci. Ambasadorzy marki w przygotowanych kreacjach wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.


W najnowszej kreacji mówimy językiem korzyści, w prosty sposób pokazując, że wybór naszej firmy jako pracodawcy jest szansą nie tylko na realny rozwój zawodowy i konkurencyjne w branży zarobki, ale przede wszystkim pozwala skutecznie realizować się w sferze prywatnej. Dowodem na to są ambasadorzy, nasi pracownicy, którzy zdecydowali się zaprezentować siebie i firmę w kampanii. Muszę przyznać, że liczba osób, które chciały podzielić się swoimi odczuciami, przerosła nasze oczekiwania
zaznacza Kalina Kordalska, dyrektor Działu Relacji Pracowniczych w Kaufland


Spośród nadesłanych zgłoszeń Kaufland wyłonił 25 bohaterów kampanii, których zaproszono na profesjonalną sesję fotograficzną. Ambasadorzy, którzy w kreacjach ukazywani są jako interesujące osobowości, wskazują na różne aspekty pracy w sieci Kaufland. Wątki poruszane w kampanii są wynikiem rozmów przeprowadzonych z pracownikami podczas sesji, z których wynika, że doceniają oni Kaufland przede wszystkim za poziom wynagrodzenia oraz szeroki wachlarz benefitów, które zapewniają stabilność zawodową.

W wypowiedziach pojawiał się również temat szans rozwoju zawodowego. Ambasadorzy w kampanii podkreślają również, że system pracy wspiera życie rodzinnie i pozwala zachować work-life bance. Kreacje utrzymane są w nieformalnej stylizacji, a hasłem przewodnim całej kampanii jest claim "Kaufland – więcej niż myślisz". W komunikacji wizualnej wykorzystano ciekawy zabieg: znak większości ">", który jest jednocześnie literą "c" w słowie "więcej" i podkreśla przekaz kampanii, stanowiąc wizualne odzwierciedlenie głównej idei komunikatu.

Outdoorowa część kampanii będzie widoczna w lokalizacjach, w których prowadzone są procesy rekrutacyjne. W ramach kampanii przygotowano nie tylko spoty radiowe oraz billboardy, ale także aktywności w sferze digitalowej – w mediach społecznościowych sieci (Tik-Tok, Instagram, LinkedIn i Facebook). Dodatkowo na stronie https://kariera.kaufland.pl/ funkcjonuje specjalna podstrona poświęcona kampanii. W kolejnym etapie kampanii zostanie stworzony również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.

O Kauflandzie
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. "Zróbmy to razem", Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats