Kampanie i promocje

JDE: "Nowa odsłona kawy rozpuszczalnej Jacobs Barista Editions"

W najnowszej kampanii JDE, kawy z linii Jacobs Barista Editions promowe są z wykorzystaniem kanałów digital takich jak: YouTube, BVOD, portale horyzontalne, rich media, social media (Facebook, Instagram), jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych.
Podziel się
Jak zapewnia producent nowa odsłona kaw Jacobs Barista Editions to propozycja dla osób, które cenią wygodę przygotowania kawy rozpuszczalnej oraz bogactwo smaku i aromatu poprzez połączenie kawy rozpuszczalnej z drobno zmielonymi ziarnami kawy Arabika.
Jacobs Barista Editions
Kawa rozpuszczalna jest dostępna w dwóch wariantach intensywności smakowej: Crema, która jest łagodniejszą propozycją z kremową pianką oraz wariant Americano, będący atrakcyjną opcją dla osób lubiących bardziej intensywny oraz głęboki smak kawy. Kawa dostępna jest w nowej, większej i eleganckiej puszcze.

Kampania potrwa do 5 lipca.
Działania od strony mediowej realizowane są przez agencję mediową Havas Media, kreację digital przygotowała agencja Hercules Transforming Communication.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats