Kampania to lekka i zabawna komunikacja marki, podkreślająca znaczenie wspólnych spotkań przy grillu.
Podziel się
Kampania Kotlin podkreśla, że Polacy to bez wątpliwości mistrzowie grilla. Komunikacja ma na celu oddanie im hołdu, zachęcając do wspólnego grillowania w gronie najbliższych, z wykorzystaniem produktów marki. Głównymi bohaterami kampanii jest 6 mistrzów grillowania, przedstawionych na etykietach produktowych. Wśród nich poznajemy Władcę Płomieni, Asa Kiełbas, Turbomarynatora, Królową Żaru, Króla Kaszanki oraz Szaszłykowego Mistrza. W lipcu, marka startuje także z konkursem, którego celem jest nagranie krótkiego wideo nawiązującego do jednego z 6 Mistrzów Grillowania. Autorzy najciekawszych filmików, zostaną nagrodzeni jedną z 50 bluz Kotlin, oraz unikatowym rotatorem grillowym, stworzonym przez markę specjalnie na tę okazję. Finałem kampanii będzie materiał stworzony ze zwycięskich nagrań konkursowych. Kampania Digital jest prowadzona za pośrednictwem VOD oraz social mediów, a także na nośnikach OOH.
Kotlin Mistrzowie Grilla
Ein Artikel von Joanna Hamdan
Donnerstag, 22 czerwiec 2023, 10:59
Podziel się
handelextra newsletter
Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.