Pod takim hasłem producent ruszył z promocją batonów zbożowych BA!
Jej głównym celem jest odmłodzenie marki i promocja batonów Bakalland w nowych opakowaniach wśród przedstawicieli pokolenia Z – osób w przedziale wiekowym od 16 do 24 lat.
Zaplanowane na potrzeby kampanii "OdkryJESZ" działania obejmują przede wszystkim kanały digital, w tym social media, YouTube oraz influencer marketing. Uzupełnieniem są aktywności PR oraz akcje in-store.
- Wybór tych narzędzi nie jest przypadkowy, bo to główne "miejsca" obecności i komunikacji młodych konsumentów, do których chcemy dotrzeć. Statystyki pokazują, że już 96% Polaków w wieku 18-24 lata korzysta z mediów społecznościowych. Najpopularniejszymi platformami, na których obecna jest grupa w wieku 16-24 lat, są Snapchat i Tik Tok. Ze względu na to, promocję batonów Bakalland BA! umiejscawiamy właśnie na tych platformach. I celujemy w kilkumilionowe zasięgi – mówi Justyna Osińska, brand manager FoodWell.
Oprócz tego, Bakalland chce być widoczny w przestrzeni dużych miast. W ramach akcji OOH marka pojawi się na przystankach w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu.
Kampania "OdkryJESZ" potrwa do 24 września 2023 r.
Jak zapewnia producent odświeżona w marcu br. tożsamość marki ma wizualnie przyciągać młodą grupę konsumentów. Świeży i wyrazisty projekt opakowań całego asortymentu marki stawia na atrakcyjną prezentację produktów w celu podkreślenia ich apetyczności. Design batonów został zunifikowany, dzięki czemu opakowania są spójne. Zamierzone skojarzenia to zdrowy, pełen optymizmu i aktywny styl życia. Redesign ma oddawać wartości i filozofię firmy, której przekąski są zdrowe i jednocześnie smaczne. Unowocześniony logotyp Bakalland występuje w nowej wersji bez ostrych kątów i białego outline'u, a zachowuje charakterystyczną kolorystykę i większe litery B i D.