Jej gwiazdą został Karol Kłos – jeden z najbardziej lubianych polskich siatkarzy, czołowy blokujący w kraju, obecnie zawodnik reprezentacji Polski i Asseco Resovia Rzeszów.
Kampania będzie emitowana szeroko w internetowych serwisach streamingowych (Player, Polsat Box), serwisach mediowych, w kanałach digital i kinach.
Spot niesie informację "Karol Kłos żegna się z siatką". Jednak nie kończy on wcale z kariery, jak można by wywnioskować z tego przekazu, a jedynie żegna się z tradycyjnymi zakupami oraz dźwiganiem ciężkich siatek – i przerzuca się na nowoczesne zakupy przez aplikację InPost Fresh z dostawą do maszyny Paczkomat.
Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Supermarket prowadzona przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Spot powstał pod czujnym okiem polskiego cenionego reżysera Maćka Kowalczuka i został wyprodukowany przez dom produkcyjny Tank.
Po dwóch latach od uruchomienia, aplikacja zanotowała ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje z ponad 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów do kupienia w 6 kategoriach, w tym: produkty spożywcze, porządki, kosmetyki i higiena oraz artykuły dla zwierząt. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 zł.