Herbapol-Lublin

"Najwięcej przyjemności w jednej torebce"

Herbapol-Lublin
Pod takim hasłem trwa kampania herbat zielonych Big-Active.
Podziel się
Obejmuje ona emisje spotu w stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo. Materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności, którą zapewniają zielone herbaty Big-Active.

Zielone herbaty Big-Active - nowy wymiar przyjemności!


Herbaty zielone Big-Active to kompozycje dużych liści herbaty ze starannie dobranymi dodatkami, takimi jak egzotyczne owoce i płatki kwiatów. Zamknięte w przezroczystej torebce, zachwycają pełnią smaku i aromatu, dostarczając wyjątkowych doznań i chwil przyjemności każdego dnia. Dzięki ekspresowym zielonym herbatom Big-Active, wspaniały napar można przygotować szybko i bardzo wygodnie. To właśnie te ich wyróżniki stały się inspiracją do kampanijnego spotu.
Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats