W nowej kampanii producent promuje swoje musy owocowe.
Podziel się
W przygotowanych spotach, Daria Ładocha – ekspertka kulinarna i pasjonatka zdrowego stylu życia, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. Materiały video będą szeroko emitowane w Internecie, pojawią się także w kanałach Darii Ładochy.
Herbapol - muśnij sobie mango & brzoskwinie
Musy owocowe to produkty dżemowe w innowacyjnej formie i opakowaniu, które Herbapol stworzył w oparciu o potrzeby współczesnych konsumentów oraz nowe trendy żywieniowe. Wyróżnia je mnogość kulinarnych zastosowań, wygoda użytkowania, a także lubiane smaki. To sposób na urozmaicenie wielu domowych deserów i dań – nie tylko tych „na słodko”.
Ein Artikel von Joanna Hamdan
Freitag, 25 sierpień 2023, 10:25
Podziel się
handelextra newsletter
Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.