Henkel Polska

Partnerem akcji Czysty Bałtyk

Henkel Polska
W ramach 3. edycji projektu producent wraz ze Stowarzyszeniem Czysta Polska, będzie zachęcał do sprzątania polskich plaż.
Podziel się
Akcja Czysty Bałtyk po raz pierwszy została zorganizowana w 2021 roku. W pierwszej edycji akcji wolontariusze zebrali blisko dwie tony odpadów z plaż Półwyspu Helskiego a także z wybrzeża w Trójmieście. Z kolei w 2022 roku odbyło się wielkie sprzątanie plaż Gdańska, Gdyni, Rewy i Pucka , z których uprzątnięto ponad pół tony śmieci. Tegoroczna, trzecia edycja obejmie swoim zasięgiem plaże w Świnoujściu. Wśród partnerów wydarzenia wspierających tę akcję jest firma Henkel, która od lat w swojej działalności biznesowej ma na uwadze przeciwdziałanie zaleganiu odpadów. Firma zachęca, by zmieniać swoją postawę m.in. poprzez zmianę codziennych nawyków i udział w społecznych inicjatywach.
Ważnym elementem akcji Czysty Bałtyk jest miasteczko edukacyjne, które w tym roku stanie w Świnoujściu u wylotu Alei Interferie. Odwiedzający będą mogli wziąć udział w szeregu różnorodnych atrakcji, takich jak warsztaty, prelekcje, spotkania oraz zabawy i inne aktywności. Swoją edukacyjną strefę będzie tam mieć również firma Henkel. Odwiedzający będą mieli możliwość m.in. sprawdzić swoją celność w rzucaniu piłkami do kolorowych koszy, z których każdy odzwierciedla inną frakcję odpadów. Firma przygotowała także ekologiczne upominki oraz szereg porad z tematyki dbania o środowisko, które można łatwo włączyć w rytm codziennego życia.
- Oprócz udziału w akcji Czysty Bałtyk, w czerwcu i lipcu wzięliśmy również udział w projekcie Czyste Tatry. Dodatkowo już 14 sierpnia rozpoczniemy wspólnie naszą wyjątkową akcję o nazwie „Czystszy, piękniejszy Świat". Celem tej inicjatywy jest wprowadzenie konkretnych zmian w naszym najbliższym otoczeniu. Razem przeprowadzimy trzy zielone metamorfozy: ogród deszczowy, który będzie magazynować wodę, łąkę kwietną stanowiącą przestrzeń dla swobodnego rozwoju flory i fauny oraz mural antysmogowy, poprawiający jakość powietrza w okolicy. W ramach akcji każdy może zgłosić miejsce, które chciałby poddać zielonej metamorfozie. Na stronie http://www.piekniejszyswiat.pl należy wybrać jedną z 3 kategorii i zaproponować miejsce, które szczególnie potrzebuje wspomnianej przemiany – podkreśla Monika Suwała, trade marketing manager, Henkel Polska.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats