Lubella rozpoczyna drugi flight kampanii wizerunkowej promującej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
Osią kampanii jest stworzona przez markę na platformie Roblox gra – Chrupersy Arena. To chrupiące uniwersum, które zaprasza wszystkie dzieciaki kochające gaming do rywalizacji na trzech mapach wypełnionych chrupiącymi zadaniami. Każdy ze światów swoim charakterem odpowiada unikalnemu stylowi bohaterów z opakowań Chrupersów.
W drugiej odsłonie Chrupersy od Lubelli również pokażą, że w chrupaniu nie mają sobie równych. Wykorzystane zostaną kanały digital (m.in. YouTube, TikTok) oraz promocja w grach, a także szerokie działania z influencerami (YouTube, TikTok, Twitch).
Kreacje stworzone na potrzeby kampanii nawiązują do świata gamingu i stylistyki gry Chrupersy Arena. Nie mogło w nich także zabraknąć bohaterów z opakowań - Chrupczoka, Cynamony i Ryża.
Lubella Chrupersy są dostępne w trzech pysznych smakach: czekoladowym, cynamonowym i ryżowym.