Gliss

"Pielęgnuj swoją siłę"

Henkel Polska
Pod takim hasłem 24 sierpnia wystartował konkurs, organizowany przez należącą do firmy Henkel markę kosmetyczną oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką.
Podziel się
W dniach 24 sierpnia – 30 września wszystkie kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie "Pielęgnuj swoją siłę".
Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły uczestniczek oraz w jaki sposób można i, co więcej, udaje im się ją budować. Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie www.pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu.
Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych będzie mogło wziąć udział w szkoleniu "Empowerment Kobiet" prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss.
Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.
Ambasadorką marki Gliss oraz projektu zorientowanego na wspieranie kobiet i pomaganie im w poszukiwaniu źródeł ich wewnętrznej siły jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii "Power Poniedziałek" oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu "Życie w kilku zdaniach" a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats