Marka poszerza portfolio zdrowych batonów, segmentując je wedle potrzeb i oczekiwań szerokiej grupy odbiorców.
Stawia na kategorie, w których widzi duży potencjał rozwoju rynku, ma mocne kompetencje produkcyjne i możliwość wdrażania innowacji dzięki silnemu zespołowi R&D. Rozszerzona oferta to naturalny krok dla marki Bakalland, która dzięki wieloletniej budowie pozycji w kategorii bakalii jest rynkowym liderem pod względem rozpoznawalności.
Nowości w linii batonów BA! to świetnie znane klientom orzechy firmy, ale podane w ciekawych połączeniach i atrakcyjnej postaci – zgodnie z trendem convienience. Produkty składają się wyłącznie z chrupiących orzechów, ziaren i łączącego je naturalnego miodu. Zdrowe, pozbawione oleju palmowego, syropu glukozowo-fruktozowego oraz szkodliwych barwników i konserwantów batony odpowiadają na potrzeby konsumenckie - codziennej przekąski do aktywnego trybu życia.
Wprowadzone do sprzedaży w sierpniu br. smaki to: baton z pistacjami i solą morską, baton z żurawiną, orzechami laskowymi oraz baton z arachidami i solą morką, podlany mleczną czekoladą z czekoladową dekoracją.
Kierunek rozwoju batonów BA! wpisuje się w strategię brandu, wykorzystuje w nowej formie bakalie, z których firma jest najlepiej znana, a także odpowiada na obecne trendy konsumenckie. Kluczowa jest w tym kontekście promocja zdrowego trybu życia i właściwej diety. Klienci doceniają także produkty, które dostarczają im przyjemnych doznań smakowych i łączą różne tekstury.