Dealz

"Radość nie do ukrycia"

Dealz Polska
"Radość nie do ukrycia"
Podziel się
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, rozpoczęła swoją pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem "Radość nie do ukrycia", która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki.
Działania promocyjne będą prowadzone przez 9 tygodni w telewizji, VOD, radiu, Internecie i social mediach, a każda z prezentowanych kreacji będzie nawiązywała do najważniejszych korzyści z wizyty w sklepach Dealz.
Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności marki Dealz wśród nowych grup klientów i utrzymanie świadomości wśród obecnych konsumentów. Materiały skupiają się na najważniejszych wartościach i korzyściach, które sieć oferuje klientom w postaci m.in. różnorodnej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach. To pierwsza kampania firmy na taką skalę, podąża ona w ślad za dynamicznym rozwojem Dealz w Polsce.
Projekt kampanii został zrealizowany we współpracy z agencją Peppermint. Za produkcję wideo odpowiada natomiast agencja Graffiti Films i duet reżyserski Jakubowska/Gronowski. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Fullsix Media (Havas Media Network).
Nowe odsłony kampanii reklamowej można śledzić na kanale YouTube marki https://www.youtube.com/@dealzpoland4867.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats