Coca-Cola

Coca-Cola Zero Cukru 3000

Coca-Cola
Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations inspirowana technologią AI i wizją przyszłości. Jak to działa?
Podziel się
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to pierwszy napój, który daje prawdziwie magiczną możliwość poznania wizji przyszłości, dzięki wykorzystaniu ludzkiej inteligencji i wyjątkowej kreatywności oraz możliwości, jakie daje technologia AI. Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której marka wprowadza limitowane edycje swojego napoju oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla fanów kultowej marki.
Nowa odsłona Coca-Cola Creations pozwala odkrywać inspirujący smak, a także doświadczać „jutra” w zupełnie nowy, niepowtarzalny sposób – poprzez podróż do roku 3000.Skanując puszkę Coca-Cola Zero Cukru 3000, fani zostają przeniesieni do Creations Hub, gdzie używając spersonalizowanego obiektywu 3000 AI, mogą zrobić zdjęcie i zobaczyć, jak świat może wyglądać za kilkadziesiąt lat dzięki wygenerowanej, futurystycznej wizji.

Również projekt opakowania Coca-Cola Zero Cukru 3000 był współtworzony ze sztuczną inteligencją –  to jasne, optymistyczne odcienie fioletu, magenty i cyjanu uzupełnione srebrem nadającym futurystyczne wykończenie. Logo Coca-Cola Creations składa się z musujących, rozproszonych bąbelków w różnych formach i kolorach.
Coca-Cola Zero Cukru 3000 dystrybuuowana jest na wybranych rynkach na całym świecie, w tym w Polsce. Nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations dostępna jest w puszkach o pojemności 250 ml w wybranych sklepach spożywczych sieci Żabka w Polsce od początku września.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats