Od czwartku 14 września w ofercie Biedronki pojawi się kilkadziesiąt produktów tureckich, a od połowy października na sklepowe póki trafią francuskie specjały w ramach kolejnej odsłony akcji French Touch, której sieć jest partnerem.
Wśród tureckich specjalów znajdziemy: baklavę (12,99 zł za 200 g) i herbatę (9,99 zł za 200 g), ale także szeroki wybór mięs i wędlin, np. pieczonego kebaba wołowo-drobiowego z sosami (9,99 zł za 300 g) i sucuk w plastrach, czyli kiełbasę z wołowiny lub wieprzowiny podobną do salami (11,99 zł za 200 g). Będzie można sięgnąć również po ayran, popularny nad Bosforem napój z jogurtu i wody z dodatkiem soli (1,99 zł), chleb w stylu tureckim (7,29 zł za 450 g), chleb z czosnkiem i kolendrą (5,99 zł za 260 g), sałatki z kaszą bulgur (3,69 zł przy zakupie dwóch) i z kaszą kuskus (5,99 zł), pastę sezamową 320 g za 12,99 zł czy orzechy w karmelu z miodem i sezamem 120 g za 4,99 zł oraz kultowy torcik chałwowy z pistacji 350 g za 14,99 zł.
Ponadto od połowy października na półki sklepów sieci trafi gama delikatesowych produktów znad Sekwany, w ramach akcji French Touch. Klienci będą mogli odnowić swoje zapasy francuskich przysmaków z wielu kategorii. Sieć Biedronka jest ponownie oficjalnym partnerem akcji promującej Francję w Polsce. W związku z tym będzie jedynym w Polsce oficjalnym sprzedawcą takich produktów jak m. in.: kawa waniliowa i czekoladowa oraz kawa ziarnista Sati, majonez z musztardą Dijon, sosy tatarskie i winegret, dżemy Bonne Maman i konfitury Dalfour, makaron z grzybami w stylu francuskim, bułeczki z nadzieniem, rogale i chleby tostowe, wybór wędlin w tym salami z borowikami i oliwkami, wybór serów w tym pleśniowych Roquefort i Brie a także crème brûlée oraz szeroki wybór francuskich piw.
Jesienią tego roku sieć Biedronka zaoferuje klientom również produkty z innych kuchni świata.