Biedronka

Go Active

Biedronka
Od września br. w sklepach sieci Biedronka dostępne są produkty marki Go Active, które powstały w ramach współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.
Podziel się
Biedronka jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji od ponad 13 lat. W tym roku sieć i PZPN rozszerzyły współpracę o dodatkowe aspekty, których efektem jest dedykowana seria produktów w ramach marki własnej Biedronki - Go Active. Linia będzie sygnowana logotypem reprezentacji Polski. Są to produkty skierowane do piłkarzy i piłkarek reprezentujących barwy narodowe, ale także dla osób amatorsko uprawiających sport.

- Tym samym demokratyzujemy dostęp do produktów, które do tej pory były dostępne wyłącznie w sklepach specjalistycznych. Wierzymy, że najlepszy skład produktów Go Active przyczyni się nie tylko do sukcesów na największych stadionach, ale również przypadnie do gustu milionom klientów Biedronki - mówi dr inż. Justyna Szymani, dyrektor działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka.

Nowa linia produktów Go Active zawiera trzy rodzaje napojów izotonicznych i żele energetyczne w dwóch wersjach smakowych. W skład serii wchodzą również trzy warianty funkcjonalne wody witaminowej. Produkty mają zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających osób uprawiających sport i prowadzących aktywny tryb życia.

Rozwinięcie współpracy z siecią Biedronka, czyli wieloletnim sponsorem to element realizacji naszej nowej strategii biznesowej, maksymalizujący synergię biznesową partnerów, a także potwierdzenie, że relacje na linii biznes – sport nie muszą ograniczać się tylko do standardowych działań. Razem szukamy nowych rozwiązań, dlatego w kolejnych miesiącach na półkach sieci sklepów Biedronka pojawią się też kolejne produkty, konsultowane z dietetykami, dietetyczkami oraz szefem kuchni reprezentacji Polski, które mamy nadzieję, znajdą uznanie wśród naszych kibiców
- mowi Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.


Na opakowaniach produktów z linii Go Active pojawi się logotyp Reprezentacji Polski w piłce nożnej wraz z hasłem „Łączy nas najlepszy skład”.

W kolejnych miesiącach na półkach sklepów sieci Biedronka pojawi się więcej nowości kierowanych do osób uprawiających sport i ceniących zdrowy tryb życia, przygotowywanych we współpracy z dietetykami oraz szefem kuchni reprezentantów i reprezentantek Polski.

handelextra newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera.
 
stats