+ Produkcja

Mięso rusza do boju

Producenci mięsa i hodowcy trzody oraz drobiu skupieni w Związku "Polskie Mięso" rozpoczynają trzyipółmiesięczną kampanię promująca drób i wieprzowinę poprzez eksponowanie ich zalet odżywczych.

Związek "Polskie Mięso" rozpoczął kampanię "Marka Polskie Mięso", która potrwa do 30 kwietnia. Odbywa się ona pod hasłem "Pewne jest jedno. Polskie Mi

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats