+ Produkcja

Edward Bajko: na rynku jest miejsce i dla firmowych brandów i marek własnych

W minionym roku Spomlek postawił na umacnianie swojej pozycji w segmencie serów premium. Firma pracowała też nad rozwojem sprzedaży w kanale HoReCa i dziś jak zdradza Edward Bajko (na zdjęciu), prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, sery Spomleku obecne są już w 200 lokalach w całej Polsce.

HE: Miniony rok był przychylny dla firm mleczarskich czy wręcz przeciwnie? Jak pod tym względem zapowiada się rok 2019? Edward Bajko, prezes SM Spo

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats