NielsenIQ Podcast NielsenIQ: Innowacje w branży FMCG Firma badawcza, jak co roku, wyróżniła największych innowatorów w branży, a my sprawdzamy, jakie trendy pokazują nowości produktowe, które odniosły sukces rynkowy. ... von Michalina Szczepańska poniedziałek, 28. sierpnia 2023
Modern Expo Modern Expo Jak się skupić na kliencie? [Podcast] O uwalnianiu czasu pracowników sklepu i... jego klientów rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, prezesem Modern Expo, które jest partnerem tego odcinka naszej podcastowej serii. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 29. czerwca 2023
Podcast Lojalność w czasach inflacji [PODCAST] Marce batonu łatwiej zbudować lojalność niż komuś, kto sprzedaje samochody, przekonuje kolejny bohater naszej podcastowej serii, Łukasz Juskowiak, szef marketingu Otomoto, serwisu, który należy do grupy Olx. ... von Michalina Szczepańska poniedziałek, 13. marca 2023
Podcast Frisco.pl o markach w e-sklepie [PODCAST] E-grocery ma jeszcze dużą przestrzeń do wzrostu i to tu jest też wiele możliwości oszczędzania - czasu, paliwa i nie tylko, warto więc tym kanale budować dystrybucję. Przekonują Marta Strzyżewska i Marcin Piątkiewicz z Frisco.pl. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 02. marca 2023
Podcast Zymetria o szansach FMCG w e-commerce [PODCAST] Wprawdzie wielki wzrost sprzedaży internetowej się skończył, ale nie w spożywce. Polacy uważają, że w tym kanale można kupić taniej, co przy takiej inflacji ma niebagatelne znacznie. Gdzie szukać biznesowej szansy? Opowiada Edyta Czarnota z Zymetrii. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 22. grudnia 2022
Podcast Miód jako przyprawa, dżem czy kosmetyk...czyli jak rozwinąć portfolio w wielu kategoriach [PODCAST] Arkadiusz Sadowski, prezes Pasieki Sadowskich, opowiada jak niecodzienne podejście do miodu pozwoliło mu rozwinąć firmę i nie czuć zagrożenia ze strony dyskontów i największych producentów. ... von Michalina Szczepańska sobota, 03. grudnia 2022
Podcast GfK:coraz mniej promocji w handlu Promocje stają się… dobrem ekskluzywnym, a konsument dzieli zakupy na więcej sklepów. Na co postawić będąc producentem i będąc detalistą - opowiada Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny GfK. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 24. listopada 2022
Podcast Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST] Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol. ... von ( red. ) środa, 16. listopada 2022
Podcast Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST] Czy zakup tego bądź innego batonu, napoju czy przekąski oznacza pokazanie stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK. ... von Michalina Szczepańska środa, 09. listopada 2022
Podcast Kryzys 2.0 i konsument, który przelicza: jak go zachęcić do marki? [PODCAST] Czego potrzebuje teraz konsument? Czy zmieniać portfolio? Jak się z nim komunikować? Czy to jest moment na wprowadzanie nowości? Opowiada Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching. ... von Michalina Szczepańska środa, 02. listopada 2022
Podcast Lewiatan: produkty lokalne przyciągają Robert Rękas, prezes Lewiatan Holding, tłumaczy, jak zmieniły się zachowania konsumentów. Kupują częściej, ale mniej. Czy to szansa na zwiększenie sprzedaży np. produktów impulsowych? ... von Michalina Szczepańska czwartek, 27. października 2022
Podcast Gdzie szukać wzrostu na rynku produktów roślinnych? [PODCAST] Maciej Otrębski z RoślinnieJemy dzieli się spostrzeżeniami produktowymi ze świata i perspektywami rozwoju wegańskiego rynku. Bo biała polska fasola Jaś bywa i produktem premium. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 13. października 2022
Podcast Goodvalley: chcemy odczarować parówki [PODCAST] Parówki to potężna kategoria - bardzo ważna dla sklepów i stacji benzynowych. Polacy kupują je dzieciom na śniadanie i będąc w drodze. Co można jeszcze zrobić z parówką? Opowiada Artur Węgłowski, dyrektor handlowy Goodvalley, marki Dolina Dobra. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 29. września 2022
Podcast Klient w czasach inflacji: czym konkurować? [PODCAST] Wygoda zakupów, naprawianie, subskrypcja. Jak przyciągać klientów do sklepu nie tylko ceną, opowiada Dominik Olejko, regional customer insights & engagement manager w H&M. ... von Michalina Szczepańska poniedziałek, 12. września 2022
Podcast Dolina Dobra: producent mięsa może być dobry Goodvalley rusza z kampanią i marką po relaunchu: Doliną Dobra. Poszerza też portfolio o produkt na czasy inflacji. A Paweł Nowak, prezes Goodvalley opowiada, czym w tych czasach konkurować. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 01. września 2022
Podcast Poproszę 10 kg cukru [PODCAST] Co się zadziało w lipcu w handlu? Co czwarty klient przychodził stricte po cukier tzn. nie kupował nic więcej w małych placówkach. Więcej ciekawostek i danych z paragonów w rozmowie z Elżbietą Szarejko z CMR. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 11. sierpnia 2022
Podcast Dotykačka: System POS a kasa fiskalna [PODCAST] Jak zmienia się zarządzanie sklepem poprzez system POS, jak szybko zwraca się taka inwestycja i dlaczego warto - opowiadają Jerzy Łochowski i Marcin Marciniuk, obaj z firmy Dotykačka. ... von ( red. ) czwartek, 28. lipca 2022
Podcast Live commerce nowym kanałem sprzedaży [PODCAST] Co polscy konsumenci chcą kupować na żywo w trakcie transmisji przez media społecznościowe? Dlaczego to atrakcyjny rynek? I co wiemy o tych, którzy już tu kupują? Opowiada Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 14. lipca 2022
Podcast NielsenIQ: Innowacje w trudnych czasach [PODCAST] Zbliża się moment ogłoszenia zwycięzców NielsenIQ Breakthrough Innovation. Jak wyglądają innowacje w czasach pandemii i wojny opowiadają Joanna Rogalska i Marek Rudek z NielsenIQ. ... von Michalina Szczepańska poniedziałek, 23. maja 2022
Podcast CMR: jak wojna wpływa na handel w Polsce Większe zakupy i widoczny spadek sprzedaży produktów rosyjskich i białoruskich. Co widać w danych w kolejnych tygodniach wojny opowiada Marek Zachalski, analityk CMR. ... von Michalina Szczepańska czwartek, 21. kwietnia 2022