Pierwszy lokal amerykańskiej sieci gastronomicznej Popeyes znanej ze smaku w stylu luizjańskim już w lipcu przywita pierwszych gości .
O tym, że operatorzy gastronomiczni Restaurant Brands International i McWin planują w 2023 roku otwarcie punktów gastronomicznych w krajach Europy Wschodniej, m.in. w Polsce pod marką Popeyes, a także rozwój marki Burger King w tym regionie, było wiadomo już od ubiegłego roku. Teraz staje się to faktem.
Pierwsza restauracja Popeyes w naszym kraju zaprosi gości już w lipcu we Wrocławiu w Pasażu Grunwaldzkim.
- Z ogromnym entuzjazmem wprowadzamy tę kultową markę na polski rynek. Wierzymy, że goście pokochają wyraziste smaki Popeyes prosto z Luizjany - mówi Jakub Aleksandrowicz, dyrektor marketingu Popeyes CEE.
I zapewnia, że Popeyes swoim daniom poświęca dużo czasu i serca. Kultowy kurczak jest świeżo przygotowywany, marynowany przez co najmniej 12 godzin w aromatycznych przyprawach Cajun z Luizjany. Następnie jest ręcznie panierowany i powoli, do perfekcji smażony przy użyciu unikalnych technik. Dzięki temu każdy jego kęs jest chrupiący na zewnątrz i soczysty w środku. Większość elementów menu Popeyes będzie dostępna w wersji łagodnej i pikantnej. Najbardziej rozpoznawalna jest Chicken Sandwich - kanapka, która szturmem podbiła świat od chwili wprowadzenia jej do menu.
Dokładna data otwarcia, szczegółowe menu oraz atrakcje czekające na gości Popeyes zostaną ujawnione wkrótce. Popeyes wciąż prowadzi także rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie https://popeyespolska.olx.pl.
Popeyes Famous Louisiana Chicken powstała w 1972 r. w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada prawie 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. ("RBI"), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 mld dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech marek - Burger King, Tim Hortons, Popeyes i Firehouse Subs.
Zdjęcie: materiały prasowe Popeyes