+ Pizza mrożona

Dr. Oetker stracił 10 proc. udziału w rynku w trzy miesiące

Shutterstock

Liderem sprzedaży pizzy mrożonej, nieprzerwanie od lat, i z ogromną przewagą nad konkurentami, jest Dr. Oetker. Na rynku umacniają się jednak marki własne, pojawił się nowy gracz, a Dr. Oetker stracił 10 proc. rynku.

W pierwszym kwartale 2023 r. 39 proc. wszystkich transakcji z pizzą mrożoną odbyło się w dyskontach, wylicza CMR na potrzeby HandelExtra.pl. Na kolejn

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats