+ Handel

UOKiK: influencerzy powinni weryfikować, co reklamują

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam (pot. przekręt, oszustwo). To kolejna odsłona działań Urzędu związana z reklamą w mediach społecznościowych. Pierwsze postępowania ruszyły jesienią i już szykują się pierwsze kary. Padły konkretne nazwiska.

Od września UOKiK przygląda się działalności reklamowej influencerów w mediach społecznościowych. W pierwszej kolejności wątpliwości wzbudziło nieozna

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats