+ Handel

Modern Expo chce być nr 1 na świecie

Modern-Expo, światowy producent i dostawca rozwiązań detalicznych, w 2018 r. zanotował 26% wzrost sprzedaży. Rozpoczął też proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy podczas 22 lat istnienia.

Na zdjęciu od lewej: Petro Pylypiuk, prezes Modern-Expo oraz Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej i dyrektor generalny Modern-Eхро Modern-E

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats