+ Handel

MediaMarkt, tak jak Decathlon i Żabka, wprowadza model abonamentowy

Shutterstock

Spółka Ceconomy, właściciel MediaMarkt i Saturna, wkrótce zaoferuje swoim klientom abonament na naprawy. Firma chce w ten sposób wzmocnić segment usługowy, co powinno przyczynić się do poprawy zysków całej grupy. W model subskrypcyjny wchodzą też inne sieci handlowe i producenci w Polsce i Europie.

Ceconomy nadal w dużym stopniu polega na dziale usług. W tym kontekście sprzedawca w drugiej połowie 2023 roku pragnie wprowadzić system abonamentowy,

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats