+ Handel

IMM: słodycze, zwłaszcza batony, królują w TV

Producenci słodyczy lokują ogromne kwoty w reklamy swoich produktów - tylko dla kategorii batonów odnotowano 298 emisji reklam dziennie. Sprawdzamy, która firma wydaje na ten cel najwięcej.

Od 1 stycznia do 31 marca 2023 r. branża spożywcza wydała ponad 214 mln zł na reklamę słodyczy. Według monitoringu reklam Admonit, narzędzia Instytutu

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats