+ Handel

GfK: majowy przypływ optymizmu konsumentów... w cieniu hamującej inflacji

Po raz ostatni na takim poziomie nastroje polskich konsumentów znajdowały się październiku 2021 r., wynika z badań GfK. Przebadani rodacy wskazują na poprawę kondycji ekonomicznej kraju i z większym optymizmem patrzą w przyszłość. Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy?

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w maju 2023 r. -5,

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats