+ Handel

Do niektórych Mikołaj przychodzi w styczniu

Styczeń jest ulubionym miesiącem uczestników programów lojalnościowych. W pierwszym miesiącu roku łączna wartość odbierania nagród rzeczowych jest dwa razy większa niż w grudniu i sześć niż w maju - wynika z analiz Sodexo Benefits and Rewards Services.

Uczestnicy programów wsparcia sprzedaży zbierają punkty w ramach wyznaczonych zadań (np. e-learning, ekspozycja produktu), a te wymieniane są na nagro

Zarejestruj się i otrzymaj bezpłatny dostęp do wszystkich materiałów na portalu handelextra.pl i w miesięczniku „Handel”

Wraz z rejestracją otrzymujesz również nasz newsletter.
W każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Jesteś już zarejestrowany?

W dowolnej chwili możesz wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych.

Informacje o polityce ochrony danych osobowych można znaleźć tutaj Ochrona danych.

stats