Sieć sklepów Spar wprowadziła do sprzedaży nowość – Mleko UHT Spar 1 litr w dwóch wariantach: 1,5 proc. oraz 3,2 proc. tłuszczu.
Mleko UHT to jedna z najważniejszych pozycji w ofercie marki własnej, jaką Spar wprowdził w tym roku. - To produkt wysoko wolumenowy i spożywany na co dzień w większości gospodarstw domowych, dlatego jest ważny w budowaniu świadomości i tożsamości marki własnej Spar - mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci Spar w Polsce. - Cena regularna mleka Spar jest bardzo konkurencyjna, co stanowi odpowiedź na oczekiwania zarówno partnerów, którzy prowadzą sklepy Spar, jak i konsumentów. Nie ukrywam, że liczymy na wysoką sprzedaż tych produktów - dodaje.
W ofercie marki Spar w kategorii nabiał można też znaleźć już masło, a także szeroki wybór jaj – ekologiczne, z chowu na wolnym wybiegu, z chowu ściółkowego, zielononóżki, a nawet przepiórczych – sery mozzarella i smażone.