To również pierwszy spot reklamowy, w którym na próżno szukać restauracji McDonald's oraz kultowych produktów z oferty sieci. Głównym motywem reklamy są charakterystyczne, złote łuki, ale zaprezentowane w zupełnie nowym, niespotykanym dotąd wcześniej wydaniu.
Akcja spotu wyreżyserowanego przez brytyjskiego filmowca Edgara Wrighta, rozpoczyna się w biurze i opowiada historię grupy pracowników, porozumiewających się ze sobą poprzez serię niewypowiedzianych zaproszeń. Dwie koleżanki zza biurka poprzez uniesienie brwi w charakterystyczny łuk, dają sobie znać, że czas na przerwę. O tym, co oznacza ten gest, wiedzą także wszyscy pozostali pracownicy, którzy w ślad za kobietami, komunikując się wyłącznie za pomocą brwi, ruszają na upragniony lunch do restauracji McDonald’s.
Oficjalna komunikacja kampanii została poprzedzona zmianą logo w social media marki i wygaszeniem w 8 restauracjach McDonald’s w Polsce połowy neonu, aby nawiązać do gestu podniesionych brwi, symbolizowanego przez górną część złotych łuków. W ramach działań na polskim rynku zaplanowano emisję spotu reklamowego w telewizji, kinach i na platformach VOD oraz szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. digital, reklamę OOH oraz influencer marketing.
Za strategię, realizację kampanii oraz adaptację spotu na polski rynek odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, koordynacją działań w social media Dentsu, a działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication.